جک های قشنگ سال92

بزرگ ترین وبلاگ سرگرمی وطنز

متن شما

متن شما



 

سری جدید لطیفه های بامزه ودار سال 92

طنز ها و<a  rel='tag' style='text-decoration:none;' href='http://www.looper.ir/fun/comic/' _fcksavedurl='http://www.looper.ir/fun/comic/' target='_blank'>  جوک </a>ها<a  rel='tag' style='text-decoration:none;' href='http://www.looper.ir/fun/comic/' _fcksavedurl='http://www.looper.ir/fun/comic/' target='_blank'>  خنده </a>دار سال 92

- فیزیک خیلی آسونتر می شد، اگه به جای سیب خود درخت رو نیوتن افتاده بود.

- یکی از شاخص ترین مزیت های سیم کارت های اعتباری اینه که می تونی به بعضی ها که حوصله شونو نداری بگی شارژ ندارم.

- هیکل یارو شبیه نیم رخ چنگاله، بعد هر موقع می پرسی کجا بودی میگه باشگاه!

- روانشناسی معکوس : سر سفره دیدمخیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقدبی نمکه؟ گفت: اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا ... گفتم هاااااااا ! اگه الان می گفتم غذات شوره می گفتی ما اصلا یک ماهه نمک نداریم تو خونه!

- امروز همون روزی هستش که همیشه قراره توش رژیم بگیریم و درس بخونیم و مرتب و منظم بریم سر کلاس درس و سرکار. بعله امروز همون شمبه ننگین است!

- یه روزی دوستای مامانم با دختراشون اومده بودن خونمون. همه داشتند پرتقالمی کندند که من وارد شدم. بر خلاف انتظار شما هیشکی دستشو نبرید! ( اشاره به فیلم یوسف پیامبر! )

- فقط اینجاست که وقتی راننده میخواد دنده عقب بگیره همه سر نشینان هم بر میگردن و به عقب نگاه می کنن!

- ما آدم ها مشکل بینایی داریم، هرکس به ما زیاد نزدیک شود، دیگر دیده نمی شود.

- بارندگی ها شروع شد، دوستانی که از مترو استفاده می کنن از فردا لباس و وسایل شنا فراموش نشود .

- ولی اینکه با این همه تورم هنوز "رنگارنگ" صد تومنه نشون میده نامردا قبلا چقد گرون می فروختنش!

- من یکی که مشکل مالی ندارم، چون اصلا مالی ندارم که بخوام مشکل شو داشته باشم!

- وقتی به زوج های عاشق میگن مرغ عشق، به زوج های مشکل دار هم باید بگن انگری بردز

- یکی از فانتزیام اینه که یکی از این دختر مایه دارا گرفتارم بشه. بعدش باباش بیاد یه چک بنویسه بده بهم بگه پاتو از زندگی دختر من بکش بیرون .... منم قبول کنم!

- یکی از تفریحات سالم من اینه که گوشیم رو بذارم جلو اسپیکر تا sms که می اد، نویز بندازه، دو ثانیه زودتر بفهمم ذوق کنم!

- یه سوالی ذهنمو مشغول کرده، بچه هایی که از سال 1400 تا 1409 به دنیا میان دهه چندی حساب می شن؟/ باید چطوری خطابشون کرد؟/ دهه صفری؟/ دهه جدید؟/ شروعی دوباره؟/ دهه ناشناخته؟/ تغییر را احساس کنید؟

- قدیم ها ایفون معمولی بود، می گفتیم کیه؟ طرف می گفت منم!/ الان که تصویری شده هرکی زنگ میزنه ژست می گیره بعد زل میزنه به افق!

نظریادتون نره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسب ها : ,

لیست صفحات


درباره ما



    به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظه های شادی تواین وبلاگ داشته باشید حداقل یک لبخند نظر یادتون نره پیامم خواستید بدید فرمش پایین وب ( آرمین ملکی)

    مدير وبلاگ : آرمین ملکی (ابوالفضل)

آمار کلی سایت

    آمار بازدید آمار بازدید
    افراد آنلاین افراد آنلاین :
    بازدید کلی بازدید کلی :



امکانات جانبی


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته :
    بازدید ماه :
    بازدید کل :
    تعداد مطالب : 63
    تعداد نظرات : 48
    تعداد آنلاین : 1


    Up Page